دسته‌ها
آموزشی سورتینگ چای

سورتینگ چای چیست و قرار است کدام نیاز ما را رفع کند؟

دستگاه های سورتینگ چای ، متنوع و در متدهای مختلفی به بازار عرضه شده اند. اکثر این دستگاه ها تولید کشور چین هستند که فاکتورهای مختلفی برای هر یک تعریف شده است.

به طور کلی برای شناخت دستگاه های متنوع سورتینگ چای ، از جدول های مختلف استفاده می شود که این جدول ها به خریداران، قدرت انتخاب دقیق می دهد.

یکی از شناخته شده ترین دستگاه هایی که توزین برتر بر روی آن تمرکز ویژه ای دارد، دستگاه های پر قدرت شرکت ونیاهو (Anhui Wenyao) است.

شرکت “آنتهوی ونیاهو” یک شرکت فناوری پیشرفته و جدید است که به صورت حرفه ای در زمینه تحقیق و تولید دستگاه های سورتینگ چای ، سورتینگ برنج ، لوبیا ، پلاستیک ، شیشه، سورتینگ مرغ و ماهی و غیره فعالیت می کند.

به طور کل وظیفه ای که دستگاه های سورتینگ چای انجام می دهند، فیلتر کردن تا سر حد ۹۹ درصد چای یا برنج یا سایر اقلام مصرفی و تحویل این اقلام به شکل پاک شده و سالم هستند.

سورتینگ چای یعنی چه و دستگاه های سورتر چه می کنند؟

نمایی از یک دستگاه سورتینگ چای

بهتر است به شکل دقیق این گونه توضیح داده شود. دستگاه های سورتر از جمله سورتر چای و سورتینگ ماهی تمام آنچه که به درد نمی خورند را تسویه می کنند.

توضیح مفصل تر اینگونه می شود. شاید بدانید زمانی که محصول (چای، برنج و…) از زمین برداشت می شود، به همراه آن هر چیزی می تواند باشد. از حشرات گرفته تا هر چیز دیگری که قطعا نمی خواهیم به دست ما برسد. ما هیچوقت از دیدن حشرات در چای خوشحال نخواهیم شد!

اینجاست که این دستگاه ها باید قدرت و دقت خاصی در فیلتر کردن یا همان سورت کردن داشته باشند.

به دستگاهی که این عمل فیلتر کردن را انجام می دهد سورتر و به فرایند این کار سورتینگ گفته می شود.

شرکت توزین برتر ، به طور ویژه بر روی دستگاه هایی کار و فعالیت می کند که بالاترین میزان دقت در سورتینگ چای را داشته باشند.

چه انتظاراتی را می توان از این دستگاه داشت؟

یک مدل خاص دستگاه سورتر چای ونیاهو

تا اینجا به خوبی دریافتیم که فرایند سورت کردن محصولات، فرایندی است که باید به دقت و ظرافت انجام شود. محصول به دست آمده می بایست استانداردهای لازم را برای مصرف مشتری داشته باشد. از این رو، امکانات دستگاه، اهمیت زیادی دارد.

لازم به ذکر است که دستگاه هایی وجود دارند که توانایی تشخیص بالا در جداسازی حشرات را ندارند یا اگر چنین توانی وجود دارد، آنچنان دقیق نیست.

وجود دوربین های دقیق و حرفه ای در هر طرف دستگاه ها، از امکاناتی است که این دستگاه ها می بایست داشته باشند.

این دوربین ها قطعا از آن مدل دوربین هایی نخواهند بود که بر روی گوشی های تلفن همراه ما نصب است. هرچند که بسیاری از سازندگان اصلی تلفن های همراه، به دلایل تبلیغاتی، با معرفی هر مدل تلفن همراه، عددی هم به عنوان پیکسل درج می کنند، اما در یک کار جدی که به سلامتی مصرف کننده مربوط است، نمی توان از این بازار گرمی ها کرد و بازی های تبلیغاتی انجام داد.

دوربین هایی که مد نظر دستگاه سورتینگ چای است، با مقداری ریزبینی به عدد ۵۴۰۰ پیکسل می رسد.

در مقاله های دیگر، به شکل جزیی تر به بررسی سایر امکانات این دستگاه ها خواهیم پرداخت.

blob:https://tozinbartar.com/31c947a7-b7f6-48a8-9618-b1260477b6f3
نمایی کوتاه از یک دستگاه سورتینگ چای

۳ دیدگاه دربارهٔ «سورتینگ چای چیست و قرار است کدام نیاز ما را رفع کند؟»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *