تهران ، خیابان میرداماد ، کوچه آناهیتا شرقی ، پلاک ۱ ، طبقه چهارم

ایمیل:

تلفن: ۲۲۸۸۹۱۷۶ - ۲۲۸۷۴۳۲۵

همراه : ۰۹۱۲۲۵۰۹۴۶۰

دستگاه کیسه پرکن

دستگاه کیسه پرکن

دستگاه کیسه پرکن

دستگاه های پرکن پودر به چند نوع تقسیم بندی می شود که بسته به چسبنده یا گرانولی بودن آن دستگاه مورد نیاز طراحی و سپس ساخته می شود. نحوه عملکرد تزریق در دستگاه پرکن پودری اغلب به صورت اسکرو مارپیچ است که این امر در انتقال هرچه دقیق و مواد تاثیر چشم گیری دارد.

دستگاه کیسه پرکن برای بسته بندی کیسه های حاوی پودر طراحی شده و حداکثر تا وزن ۵۰ کیلوگرم را پر می کند. استفاده از بازوهای پنوماتیکی در قسمت خروجی برای گرفتن کیسه و لودسل و نمایشگر بر روی دستگاه جهت تنظیم وزن دلخواه از مشخصه های اصلی دستگاه پرکن پودر کیسه. کار با این نوع پرکن بسیار بسیار ساده است.
عملکرد دستگاه کیسه پرکن
کیسه خالی را در بخش خروجی دستگاه قرار داده و پدال را می فشاریم. در این زمان بازوهای پنوماتیکی عمل کرده و کیسه را می گیرند، سپس موتور دستگاه که به اینورتر متصل شده شروع به کار کرده و وزن کیسه را به تنظیم وزن اول می رساند. در داخل تابلو برق می توان دور خروجی موتور را تنظیم کرد.

وزن اول وزنی است که با دور بالا پودر به داخل کیسه تزریق می شود و وزن دوم وزنی است که پودر با سرعت کمتری و برای دقت وزن بالاتری به داخل کیسه منتقل می گردد.

سپس موتور با دور پایین که آن هم قابل تنظیم است پودر را به داخل کیسه تخلیه کرده و پس از اتمام فرمان به یک تایمر داده می شود. پس از آن زمان، کیسه از قسمت بازو پنوماتیکی رها شده و سیکل بعدی آماده اجرا می گردد.
اطلاعات فنی دستگاه کیسه پرکن
مخزن: ۱۵۰Lit
تعداد اپراتور: ۱ نفر
ظرفیت: ۱۲۰ الی ۱۳۰ کیسه ۲۵ کیلو گرمی در هر ساعت
ولتاژ: ۲۲۰V
الکتروموتور: ۱۴۰۰RPM–KW2/2
تابلو برق: ls کره
پنوماتیک: Air Tak
لودسل: ۲ عدد – کره ای
میزان خطا (تلرانس): ۱%
اندازه کلی دستگاه: ۲۲۰x70x100
وزن: ۱۵۰kg

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت

توزین برتر